Tuesday 4 December 2012

Excited ke Risau ??

Assalamualaikum...ladies..dan selamat petang...dan tak lupa juga selamat minum petang ....

Today! entry saya macam yang dah tertera di atas ok...
For you all information, tak lama lagi result exam dah nak keluar...
So, macam -macam dah rasa ni....gemuruh, risau, takut...nak tercabut jantung pun ada ni...
Selalunya result saya lambat keluar, tapi kali ni memang faster gila...
Mesti kawan-kawan ada rasa apa yang saya rasa sekarang ni kan....
Dalam kepala otak ni, mesti tengah fikir macam mana lah result aku ni....rasa dah tak boleh duduk diam lagi ni....

Walaupun apa pun, result yang saya dapat nanti, kena lah accept dengan ikhlas...
Kerana apa hasil yang saya dapat semuanya berdasarkan effort saya sendiri untuk berjaya...
Be successful woman okey!!!

Nanti continue lagi...entry saya...

No comments:

Post a Comment