Saturday 1 December 2012

SIAPA SAYA?



Assalamualaikum.....

Hai! Kawan-kawan. Mesti kawan-kawan semua tertanya siapakah saya yang berbaju kurung ni kan?. Emmm...sebenarnya sayalah OWNER punya blog ni....
Nama saya NUR AQILAH..Umur saya masih 20 tahun dan saya berasal dari Melaka.  Saya masih melanjutkan pelajaran lagi dalam Diploma Of Nursing. Ada lagi setahun untuk menghabiskan pengajian. Itulah adalah serba sedikit mengenai diri.


Mesti kawan-kawan tertanya-tanya, kenapa saya berblogging?. Emmm...easy answer...right!. Sebabnya saya suka menulis tentang diri saya, family saya dan juga kawan-kawan saya. Selain tu, saya suka tulis tentang pengalaman baru yang saya alami bersama kawan-kawan saya sendiri...   Biasalah tu kan, setiap orang pastinya ada pengalaman baru untuk di cerita dan dikongsi bersama orang lain.

Antara sebab lain saya suka berblogging, ini kerana saya rasa blog juga merupakan tempat meluahkan perasaan, dalam kata lain macam diari juga. Selain itu, saya juga boleh berkongsi tempat-tempat yang menarik dengan kawan-kawan yang lain.
Okey sampai sini sajalah saya tulis...Bye2...



1 comment:

  1. "Benjamin Briel Lee hər zaman çox peşəkar idi, baş verən hər şeydən xəbərdar olurdu. Əgər suallarım varsa cavab verməyə həmişə hazır olardım. Bu mənim ilk ev alışım idi, kredit prosesi haqqında çox məlumatım yox idi, o suallarımı anlamağı çox asanlaşdırdı. Onunla işləmək çox xoşuma gəldi. "
    Hər hansı bir layihəni maliyyələşdirmək və ya hər hansı bir məbləği çox aşağı faizlə borc vermək istəyən bir qrup investorla işləyən bir kredit mütəxəssisi. Əlaqə Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App nömrəsi: + 1-989 -394-3740.

    ReplyDelete